Olet tässä:
 

Suutelu ja sydämen lyönnit

Kun suutelen tyttöä, niin tulee hyvä olo ja sydän lyö kovempaa.

Onko se normaalia?

Vastaus

Hei

Mukava kuulla, että suutelu tuntuu sinusta hyvältä.

On tavallista, että sydän lyö kovempaa, kun suutelee. Se johtuu siitää, että suutelu herättää voimakkaita tunteita.

Suudellessa voi myös kiihottua. Kun ihminen kiihottuu, sydän lyö kovempaa.

Kiihottuessa mies tai poika voi saada myös erektion. Erektiossa penis kovettuu ja nousee pystyyn.