Tauko runkkaamisesta
Onko hyvä pitää vähän aikaa taukoa, kun penis on kipeytynyt liiallisesta runkkaamisesta? Onko tämä normaalia ja vaarallista?
Ja haittaako, vaikka en ole päästänyt siemensyöksyä?
Annanko peniksen toipua ensin rauhassa?
Vastaus
Hei
Kannattaa pitää vähän taukoa, jos penis on kipeytynyt itsetyydytyksestä. Jos kipu menee pienen tauon aikana ohi, se ei ole vaarallista.
Välillä kannattaa itsetyydyttää siemensyöksyyn asti. Jos itsetyydyttää usein ilman siemensyöksyä, penis voi kipeytyä.
Nyt kun penis on kipeä, kannattaa antaa sen toipua rauhassa.
Jos kipu voimistuu tai jatkuu useita päiviä, kannattaa käydä lääkärissä.