Tekee mieli seksiä

Minun tekisi mieli työntää peniksellä jotain naista sinne naisen emättimeen. Mutta minä en ole saanut Kaveripiirin kauta ketään naista, vaikka olen yritänyt. Minulla on ollut ilmoitus, että haluaisin tehdä lapsia.

Vastaus:

On hyvin luonnollista, että haluat seksiä naisen kanssa. Seuran löytäminen voi kuitenkin olla vaikeaa. Usein nainen haluaa tutustua ennen kuin haluaa seksiä. Sinun ei siis kannata laittaa ilmoitusta, jossa etsit seksiseuraa. Lapsistakin sinun kannattaa puhua vasta, kun olet tutustunut toiseen ihmiseen paremmin.

Sinun kannattaa tavata uusia ihmisiä muuallakin kuin netissä. Seksi kuuluu aikuisen ihmisen elämään ja yleensä ihmiset haluavat seksiä. On kuitenkin hyvin yksilöllistä, kuinka nopeasti ihminen haluaa uuden ihmisen kanssa seksiä. Seksiin ei saa pakottaa ketään. Se on aina vapaaehtoista.

Kun tapaat naisen, josta olet kiinnostunut, tutustu häneen ensin. Yleensä nainen haluaa kokea, että olet kiinnostunut hänestä muutenkin kuin vain seksin vuoksi.

Sinä puhut siitä, että haluat työntää peniksen naisen emättimeen. Muista, että hyvään seksiin kuuluu paljon muutakin kuin yhdyntä. Pitäkää toisianne hyvänä, suukotelkaa ja hellikää.