Isompi siitin
Hei
Haluaisin, että minulla olisi isompi siitin. Se on 13 cm, kun se on pystyssä.
Vastaus
Hei
Moni poika ja mies on jossain vaiheessa huolissaan siittimensä koosta. Moni haaveilee isommasta siittimestä.
Jokainen siitin on omanlaisensa ja hyvä juuri sellaisena kuin on.
Siittimien koot vaihtelevat ja ihmiset mittaavat niitä eri tavoin. Moni myös liioittelee, kun kertoo oman siittimen koosta muille. Siksi siittimien kokoja ei kannata vertailla keskenään.
Jokainen siitin on hyvä juuri sellaisena kuin on.
Siittimen koolla ei myöskään ole suurta merkitystä. Se ei vaikuta siittimen toimintaan.