Tissien turpoaminen kiihottuneena
Miksi naisen tissit paisuvat, kun nainen kiihottuu?
Vastaus
Hei
Kun nainen kiihottuu, hänen hermostonsa aktivoituu. Sydän alkaa lyödä nopeammin ja verenkierto vilkastuu. Tämä saa aikaan rintojen turpoamisen.
Miksi naisen tissit paisuvat, kun nainen kiihottuu?
Vastaus
Hei
Kun nainen kiihottuu, hänen hermostonsa aktivoituu. Sydän alkaa lyödä nopeammin ja verenkierto vilkastuu. Tämä saa aikaan rintojen turpoamisen.