Turvasana

Mitä tarkoittaa turvasana ja mitä silloin pitää tehdä, jos joku sanoo sen? Mikä on hyvä turvasana?

Vastaus

Turvasana on sana, jonka avulla voi pysäyttää seksin.

Turvasana tarkoittaa, että seksi ei tunnu hyvältä ja se pitää lopettaa heti.

Jos joku sanoo turvasanan:

  • Pysähdy heti.
  • Lopeta kaikki, mitä olet tekemässä.
  • Älä koske toiseen ihmiseen.
  • Kysy kumppanilta, onko kaikki hyvin.
  • Kuuntele, mitä toinen sanoo.

Hyvä turvasana helppo sanoa ja muistaa.

Hyvä turvasana on sellainen, jota ei yleensä sanota seksin aikana.

Hyvä turvasana voi olla esimerkiksi

  • stop
  • punainen
  • banaani.

Tärkeintä seksissä on, että se on aina mukavaa ja turvallista kaikille.