Olet tässä:
 

Tyttöystävän saaminen

Olen kokeillut monia treffisovelluksia, yrittänyt käydä paikoissa, jossa voi tavata uusia ihmisiä.

Kumppanin löytäminen ei vain ole onnistunut. Harmittaa.

Vastaus

Hei

Ymmärrän hyvin, että harmittaa.

Et ole ainoa, joka ei ole onnistunut löytämään kumppania. Se ei ole aina helppoa.

Kumppanin löytäminen voi vaatia aikaa.

Joskus kumppani voi löytyä ihan yllättäen. Silloin kun sitä ei osaa edes odottaa.

Moni etsii kumppania Vernerin kirjepalstalla.

Oletko vastannut ilmoituksiin Vernerin kirjepalstalla? Tai lähettänyt palstalle omaa ilmoitusta?

Tutustu kirjepalstaan

Lue myös vinkit tutustumiseen

Tsemppiä!