Ulostetta suuhun nuollessa

Voiko kieleen tarttua ulostetta, jos pyllynreikää nuolee ilman suojaa ja kieli on peräaukon sisällä?

Onko normaalia, että kiinnostaa naisen pyllynreän nuoleminen? Voiko sitä kokeilla?

Vastaus

Hei

Pyllynreikää ei kannata nuolla ilman suuseksisuojaa. Pyllynreiästä voi tarttua suuhun ulostetta. Ulosteessa on bakteereja.

On normaalia, että pyllynreiän nuoleminen kiinnostaa. Sitä voi kokeilla, jos myös kumppani haluaa sitä. Suuseksiin pitää olla kumppanin suostumus eli lupa.

Suuseksissa kannattaa käyttää suuseksisuojaa. Se suojaa seksitaudeilta ja peräaukon bakteereilta.