Vaipoista kiihottuminen
Heippa!
Miksi minua kiihottaa käyttää vaippoja?
Tunnen itseni epänormaaliksi, kun haluan käyttää vaippoja. Minua kiusataan vaippojen käytön takia.
Vastaus
Heippa!
Ihmiset kiihottuvat monenlaisista asioista, kuten erilaisista vaatteista ja esineistä.
Vaipoista kiihottumisessa ei ole mitään epänormaalia tai väärää.
Jos sinua kiusataan, juttele asiasta luotettavan ihmisen kanssa. Tällainen voi olla esimerkiksi ohjaaja tai seksuaalineuvoja.
Vaipoista kiihottumisessa ei ole mitään hävettävää. Älä jää asian kanssa yksin.