Vaippa aikuisiällä
Onko se paha asia, jos on aikuisiällä kiinostunut vaippoista vaikka osaisi käydä wc:ssä. Minun tekisi mieli ruveta pitämään housuvaippoja yöllä. Minulla on hiivatulehdus alapäässä, syön siihen hiivakapseleita.
Vastaus:
Käsitin, että haluaisit pitää öisin vaippoja, vaikka osaat käydä vessassa. Joskus aikuisia ihmisiä saattaa kiinnostaa vaipat, jolloin vaippaan pissaamisesta voi saada seksuaalisen nautinnon. Ei ole paha asia, jos se sinusta tuntuu kivalta.
Muista ihmisistä saattaa kuitenkin tuntua erikoiselta, että haluat pitää vaippaa. Siitä onkin hyvä jutella semmoisen ihmisen kanssa, johon luotat. Voisitte yhdessä tilata ajan, vaikka seksuaalineuvojan vastaanotolle.
Hienoa, että olet saanut lääkkeet hiivatulehdukseen ja otat ne säännöllisesti. On tärkeää pitää hyvää huolta omasta alapäästään. Muista pestä alapää päivittäin vedellä, älä käytä pesuaineita.