Vauva naisen pepusta?
Eikö vauva voikin tulla ulos naisen pepusta? Ainakin minulle on kerrottu, että minä olen pepusta tullut.
Vastaus:
Ei voi vauva tulla naisen pepusta. Vauva kehittyy naisen kohdussa, josta se syntyy emättimen kautta.
Eikö vauva voikin tulla ulos naisen pepusta? Ainakin minulle on kerrottu, että minä olen pepusta tullut.
Vastaus:
Ei voi vauva tulla naisen pepusta. Vauva kehittyy naisen kohdussa, josta se syntyy emättimen kautta.