Veli ja sisko

Voivatko veli ja sisko kiinnostua toisistaan seksuaalisesti?

Vastaus:

Hei

Kyllä veli ja sisko voivat kiinnostua toisistaan seksuaalisesti.

Mielikuvitus ja ajattelu eivät tunne lakia. Fantasit, joissa harrastaa seksiä esimerkiksi sisaruksen kanssa ovat yleisiä. Niistä ei kannata huolestua. Pelkkä seksuaalinen kiinnostus ei ole rangaistava teko.

Sen sijaan seksi lähisukulaisen kanssa on rikos. Siitä voi saada sakkoja tai jopa vankeutta. Lähisukulaisia ovat sisarukset, vanhemmat ja isovanhemmat.