Olet tässä:
 

Vinkkejä runkkaamiseen

Tykkään runkata, mutta haluan siihen hyviä vinkkejä.

Vastaus

Itseään voi tyydyttää monin eri tavoin. Siihen ei ole yhtä oikeaa tapaa.

Voit kosketella itseäsi niin kuin sinusta itsestäsi hyvältä tuntuu. Voit kosketella itseäsi koko kehon alueelta.

Jos koskettelet sukuelimiäsi, muista pestä kätesi ennen ja jälkeen.

Voit kosketella itseäsi sormin. Jos sinulla on vulva, voit työntää sormiasi myös emättimen sisälle ja liikutella niitä niin kuin sinusta hyvältä tuntuu.

Penistä voi hyväillä koko kädellä.

Itseään voi tyydyttää myös seksivälineellä. Seksivälineitä on paljon erilaisia ja niillä voi saada uusia tuntemuksia itsetyydytykseen.

Esimerkiksi vibraattorilla voi hyväillä vulvaa tai penistä. Vibraattorin voi laittaa myös emättimen sisään.

Tekovaginan sisään voi työntää peniksen.

Myös peräaukon hyväily voi tuntua hyvältä. Peräaukon aluetta ja välilihaa voi hyväillä sormin tai seksivälineellä. Peräaukon hyväilyyn sopivat anaalitapit, dildot ja vibraattorit.

Peräaukon sisään saa laittaa vain seksivälineen, jossa on stoppari eli leveä kanta-osa. Se estää välinettä luiskahtamasta kokonaan peräsuolen sisään.

Jos käytät seksivälinettä, käytä myös liukuvoidetta.

Muista pestä seksiväline käytön jälkeen.

Jos käytät välinettä peräaukkoon, älä laita sitä emättimeen ennen kuin olet pessyt välineen hyvin. Peräaukossa on bakteereita, jotka voivat tarttua välineestä emättimeen.

Jos olet täyttänyt 18 vuotta, voit katsoa myös kiihottavia elokuvia tai aikuisviihdettä eli pornoa.