Olet tässä:
 

Vinkkejä seksiin

Olen transnainen. Tykkään harrastaa seksiä huoneessani ja haluaisin siihen lisää vinkkejä.

Vastaus

Hei

Kun harrastat seksiä omassa huoneessasi, tärkeintä on, että olosi on turvallinen, rauhallinen ja hyvä.

Kuuntele omaa kehoasi. Tee vain sellaista, mikä tuntuu sinusta mukavalta. Etene omaan tahtiisi. Voit myös lopettaa milloin haluat.

Voi kosketella itseäsi esimerkiksi rinnoista, reisien sisäpinnoilta ja sukuelimistä. Voit käyttää omia käsiäsi tai seksivälineitä.

Seksivälineitä on monenlaisia. Niillä saa helposti aikaan erilaisia tuntemuksia ja nautintoa. Seksivälineistä saa tietoa seksivälinekaupasta.

Ethän käytä seksissä mitään keholle vaarallisia kodintavaroita. Kehon sisään ei saa työntää mitään sellaista, mikä voi jäädä jumiin tai satuttaa.

Lue myös: Seksi tuottaa nautintoa