Olet tässä:
 

Virtsan suihkuaminen ja esihahka

Kun aamuisin herään, olen joutunut useasti virtsaaman istualteen. Muuten virtsa suihkuaa joka puolelle.

Vaikuttaako tähän, miten esinahka menee yön aikana? Esinahan pää on ryppyinen.

Voiko mies virtsata siis istualtaan? Onko huolestuttavaa?

Vastaus

Hei

Kyllä esinahan asento voi vaikuttaa siihen, miten virtsa suihkuaa.

Kun virtsaat, voit vetää esinahkaa vähän taakse. Silloin virtsa pääsee suihkuamaan vapaasti.

Ei ole huolestuttavaa, jos virtsaa aamuisin istualtaan.