Yhdyntöjen määrä

Kuinka monta kertaa mies voi olla yhdynnässä vuorokaudessa? Siis niin, että hän saa siemensyöksyn ja/tai orgasmin? Mikä mahtaa olla tässä asiassa maailmanennätys?

Vastaus:

Hei

En valitettavasti osaa vastata, kuinka monta kertaa mies voi olla yhdynnässä vuorokaudessa. En tiedä, onko tässä asiassa tehty maailmanennätystä.

Tutkimusten mukaan mies tarvitsee lepoa ainakin kahden orgasmin välillä. Lyhimmillään riittää minuutin lepo. Pisimmillään mies tarvitsee tunnin lepoa orgasmien välissä.

Levon tarpeeseen vaikuttaa miehen ikä, kunto ja elämäntavat.