Kesäinen runo

Kesäinen runo.
Tuulee sataa, juna kulkee rataa.
Täss moderni versioni:
Sateloo, junat ne kulkenoo.
Aurinkoine se paisteloo,
mies hernekeittoo keittelöö.

Nimimerkki: kesäinen runo

Kesäinen runo

Oi nuoruuden kesämuistot,
mettäpolut, tarzanleikit.
Niitä ma muistelen, ai,
talvisin monesti luistelen.
Se kuuluu nuoruuteen,
muistot muistaa valokuvista,
kun niitä sa katselet.
Muistoissa lenkillä kun astelet.

Nimimerkki: Kesämuistot nuoruuden