Aikuisten maailma pelottaa
Minua pelottaa aikuisten maailma eli se, kun vaikka katson uutiset ja seuraan muuta maailman menoa.
Silloin ei pelota, kun katson lastenohjelmia ja leikin nukeilla.
Olen fyysisesti aikuinen nainen, mutta keskiasteisesti kehitysvammainen.
Vastaus:
Hei
Onpa hyvä, että tunnistat, millaiset asiat sinua pelottavat.
Uutisissa tosiaan kerrotaan myös pelottavista asioista.
Onneksi voit itse päättää, millaisia ohjelmia katsot. Ei kannata katsoa ohjelmia, jotka pelottavat liikaa. Kannattaa katsoa ohjelmia, joista tulee itselle hyvä olo.
Minä tykkään katsoa esimerkiksi Muumeja.
Pelottavista asioista kannattaa myös jutella jonkun kanssa. Se vähentää pelkoa.