Aikuisten värityskirjat
Mitä mieltä Kerttu on aikuisten värityskirjoista? Minusta ne ovat lapsellisia ja minua loukkaa, kun minulle ehdotetaan että hankkisin sellaisen. Minä väritin värityskirjoja pienenä lapsena, en enää aikuisena. Sitä paitsi kuvien värittämien ei edes lapsena ollut kovin kivaa.
Vastaus:
Minä pidän piirtämisestä ja värittämisestä. Siksi aikuisten värityskirjat ovat minusta hauskoja. Nehän on tarkoitettu nimenomaan meille aikuisille, ei lapsille.
Mutta kaikki eivät pidä värittämisestä. Silloin kannattaa keksiä jotain muuta mukavaa puuhaa.