Aistialiherkkyys

Mitä on aistialiherkkyys? Olen yrittänyt kysyä asuntolan ohjaajilta, mutta kukaan ei oikein osannut selittää sitä.

Vastaus:

Olen vastannut tähän kysymykseen jokin aika sitten. Liitän vastauksen tähän alle. Kannattaa käyttää Verneri.netin haku-toimintoa. Kirjoita etusivun oikeassa yläkulmassa olevaan laatikkoon sana, jota etsit. Sieltä voi löytyä jo vastaus kysymykseesi. Niin kuin löytyi nyt.

Aistialiherkkyys tarkoittaa sitä, että ihmisen aistit eivät toimi kunnolla. Esimerkiksi iho ei tunne kosketusta. Tämä johtuu keskushermoston toimintahäiriöstä.