Alasti yhteisissä tiloissa

Miksi toisten nähden ei saisi olla alasti yhteisissä tiloissa?

Tykkään alasti olla. Ei toisten ole pakko katsoa, kun alasti olen, jos he eivät tykkää.

Vastaus

Hei

Ymmärrän hyvin, että tykkäät olla alasti.

Muut eivät kuitenkaan tykkää, kun olet alasti yhteisissä tiloissa. Yhteisissä tiloissa alasti oleminen on kiellettyä. Yhteisissä tiloissa pitää noudattaa yhteisiä sääntöjä.

Myös järjestyslaki kieltää muiden häiritsemisen yleisellä paikalla. Alasti oleminen yleisellä paikalla voi rikkoa tätä lakia.

Voit kuitenkin olla alasti omassa huoneessasi.