Apu
Mitä varten sä väitit, että kaikki vammaiset tarvitsee apua. Etkö sä tajua, ettei kaikki vammaiset tarvitse apua?
Vastaus:
Kirjoitin aiemmassa vastauksessa, että me kaikki tarvitsemme muiden apua ja tukea. Tarkoitin, että ihan jokainen tarvitsee apua. Meistä kukaan ei pärjää yksin. Kirjoitin siis kaikista ihmisistä, en vain vammaisista.
Minä tarvitsen esimerkiksi naapureitani, perhettäni, työkavereitani ja ystäviäni. Esimerkiksi työkaverini auttavat minua vastaamaan näihin Verkko-Kertun kysymyksiin. Ystäväni auttavat esimerkiksi kuuntelemalla ja juttelemalla kanssani. Mieheni puolestaan auttaa minua tietokoneen käytössä.
Tässä ihan vain muutama esimerkiksi, mihin kaikkeen minä tarvitsen apua. Tarvitsen muita ihmisiä ja muiden apua moneen muuhunkin asiaan.