Aspa-koti
Hei
Minulle sanottiin, että sinne Aspa-kotiin ei kannata muuttaa, koska siellä on niin kauhea ohjaajien puute.
Onko asia totta?
Vastaus:
Hei
Jos mietit muuttamista Aspa-kotiin, sinun kannattaa ottaa yhteyttä Aspaan. Voit kysyä, onko heillä pulaa ohjaajista.
Voit kysyä esimerkiksi seuraavia asioita:
- Kuinka paljon teillä on henkilökuntaa?
- Onko kaikkiin tehtäviin löytynyt työntekijä?
- Viihtyvätkö työntekijät teillä vai vaihtuvatko he usein?
- Saatteko hyvin sijaisia?