Avain
Mitä mun pitäisi tehdä, kun mun poikaystävä pakottaa antamaan vara-avaimen, kun me seurustellaan.
Vastaus:
Poikaystäväsi ei voi pakottaa sinua antamaan vara-avainta.
Olet kirjoittanut monta kysymystä siitä, että poikaystävä yrittää määrätä asioita ja sinua ahdistaa.
Olisi hyvä, jos voisit jutella asiasta jonkun luotettavan ihmisen kanssa.
Voit soittaa Kehitysvammaliiton puhelimeen. Puhelimeen vastaa Kehitysvammaliiton työntekijä. Hän kuuntelee ja neuvoo sinua.
Kehitysvammaliiton numero on 09 348 09 348.
Puhelin on auki maanantaisin kello 15-17 ja torstaisin kello 10-12.
Puhelun hinta on normaali matkapuhelinmaksu.