Chucky-elokuva

Hei

Minulla ei ole ketään ystävää, joka ei pelkää Chucky-elokuvia. Minä en pelkää.

Mistäköhän minä löytäisin sellaisen ystävän, joka ei pelkää Chucky-elokuvia lainkaan? Sillä minun asuntolassa ei ole sellaista ystävää. Eikä heitä kiinnosta sellaiset elokuvat kuin minua kiinnostaa?

Vastaus:

Hei

Joskus voi olla hyvä kokeilla jotain uutta ja erilaista. Haluaisitko katsoa välillä toisenlaisia elokuvia?

Millaiset elokuvat asuntolan muita asukkaita kiinnostavat?

Olisiko jotain sellaisia elokuvia, jotka kiinnostavat sinua ja muita?

Chucky-elokuva

Hei

Mistä sinä löydät tietoa niistä Chucky-elokuvista? Jos tulee uusi Chucky-elokuva tai on suunnitteilla. Sillä minä en löydä netistä, vaikka olen yrittänyt etsiä tietoa?

Vastaus:

Hei

Löysin YouTubesta englanninkielisen videon, jossa kerrottiin, että suunnitteilla on kaksi uutta Child’s Play eli Chucky -elokuvaa.

Etsin hakusanoilla Child’s Play 2020.

Chucky-elokuva

Onko totta, että tänä vuonna tulee uusi Chucky-elokuva?

Vastaus:

Etsin tiedon netistä. Siellä kerrotaan, että uusi Chucky-elokuva ilmestyy marraskuussa 2017. Elokuvan englanninkielinen nimi on Cult of Chucky.

Chucky-elokuva

Hei! Tiedätkö onko tulossa uutta Chucky-elokuvaa vuonna 2014?

Vastaus:

Hei! Yritin etsiä internetistä vastausta kysymykseesi. En löytänyt varmaa tietoa asiasta. Mutta luin, että tänä vuonna pitäisi ilmestyä uusi Child’s Play -elokuva. Se on uusi versio ensimmäisestä Child’s Play -elokuvasta, jossa Chucky oli päähenkilö. Tuo ensimmäinen Child’s Play -elokuva ilmestyi vuonna 1988. Luin että tänä vuonna ilmestyvä uusi Child’s Play -elokuva on synkkä ja pelottava kuten ensimmäinenkin oli. Sarjan myöhemmät osat ovat olleet hauskempia.