Chucky-elokuvat

Hei

Eihän Chucky voi tietää minun nimeä, koska me ei olla ikinä tavattu? Eikä kukaan ole kysynyt minun nimeä.

Ehkä minä olen liikaa katsonut kauhuelokuvia? Oletko samaa mieltä minun kanssani?

Vastaus:

Hei

Chucky ei voi tietää nimeäsi, koska Chuckya ei ole oikeasti olemassa. Chucky on hahmo elokuvassa.

Chucky-elokuvat voivat olla aika pelottavia. Jos sinua pelottaa kovasti, ei kannata katsoa Chucky-elokuvia.

Jos haluat katsoa Chucky-elokuvia, voitko katsoa niitä yhdessä jonkun kanssa?

Chucky-elokuvat

Hei

Mitä eroa on tällä nykyajan Chucky-kauhuelokuvalla ja vanhanajan Chucky-kauhuelokuvalla? Onko se edelleen se sama Chucky, kuin silloin 80 luvulla?

Vastaus:

Hei

Vuonna 2019 ilmestynyt Child’s Play on uusinta vuoden 1988 Child’s Play -elokuvasta. Molemmissa elokuvissa on pääosassa Chucky-niminen nukke.

En ole nähnyt vuoden 2019 versiota. Mutta luin netistä, että siinä on hieman erilainen juoni kun alkuperäisessä elokuvassa. Chucky myös näyttää hieman erilaiselta kuin alkuperäisessä elokuvassa.