Chucky TV-sarja

Hei

Mistä tämä Chucky TV-sarja kertoo?

Vastaus:

Hei

Luin netistä, että sarjassa Andy-niminen poika saa Chucky-nuken syntymäpäivälahjaksi äidiltään.

Andy on juuri muuttanut, eikä hänellä ole vielä kavereita. Chucky-nuken ansiosta Andy ystävystyy naapurissa asuvien lasten kanssa.

Chucky-nukke muuttuu kuitenkin väkivaltaiseksi ja alkaa suojella Andya.

Elokuvan ikäraja on 18-vuotta, koska se on hyvin väkivaltainen.

Chucky TV-sarja

Hei

Miksiköhän he tekivät TV-sarjan Chuckysta? Kerro lisää?

Vastaus:

Hei

Valitettavasti en tiedä, miksi TV-sarja Chuckysta tehtiin.

Löysin sarjasta vain vähän tietoa netistä.

TV-sarja jatkaa alkuperäisten Child’s Play -elokuvien tarinaa.

Sarja esitetään ensi vuonna Yhdysvalloista. Siitä ei ole vielä tietoa, milloin sarja tulee mahdollisesti Suomeen.