Chucky TV-sarja julkaistu
Hei
Onkohan tulossa se Chucky TV-sarja vai ei? Tietääkseni sanoit sen jo viime vuonna 2021?
Vastaus:
Hei
Chucky TV-sarja on julkaistu.
Suomessa sitä esittää ainakin Suoratoistopalvelu C More. C More on maksullinen.
Hei
Onkohan tulossa se Chucky TV-sarja vai ei? Tietääkseni sanoit sen jo viime vuonna 2021?
Vastaus:
Hei
Chucky TV-sarja on julkaistu.
Suomessa sitä esittää ainakin Suoratoistopalvelu C More. C More on maksullinen.