Doom-peli

Doom oli mun lapsuuden peli.

Mulla tuli pienenä pelattua Doomia. Se oli hyvä peli. Mä pelasin sitä peliä mun äidin tietokoneella aika paljon. En muista, oliko siinä pelissä joku ikäraja. En ainakaan itse huomannut mitään ikärajaa. Äiti ei koskaan ainakaan sanonut, että en saa pelata sitä peliä, eikä isäkään.

Vastaus:

Hei

Mukava kuulla, että tykkäsit lapsena Doomista.

Voisit kirjoittaa Doom-pelistä Minun mielestäni -palstalle.

Minun mielestäni -palstalla voi kirjoittaa esimerkiksi siitä, mistä tykkäsi lapsuudessa.

Palstalla voit kysyä myös muiden mielipidettä. Voit esimerkiksi kysyä, tykkäsikö joku muu lapsena Doom-pelistä.

Minun mielestäni -palstalla on lomake, jolla voit lähettää kirjoituksen.

Pääset Minun mielestäni -palstalle tästä linkistä