Ehdotus musiikki-osioon

Moi Kerttu

Voitaisiinko vapaa-aika-osion musiikki-osiossa esitellä erilaisia soittimia?

Tällä hetkellä siellä esitellään vain KeMut ja Pertti Kurikan Nimipäivät.

Minä tiedän monta ihmistä, jotka ovat kiinnostuneita musiikista ja soittimista. Lisäykset musiikki-osioon olisivat tervetulleita.

Soittimien esittely selkokielellä voisi myös auttaa ihmisiä uuden harrastuksen löytämisessä.

Vastaus:

Moi

Soittimien esittely on hyvä ehdotus, kiitos!

Vernerin selkosivut uudistetaan ensi vuonna. Sitä varten on hyvä saada palautetta nykyisistä sivuista. Myös ehdotukset uusista sisällöistä ovat tervetulleita.

Lähettävää palautetta ja ehdotuksia Vernerin sähköpostiosoitteeseen: verneri(at)kvl.fi

Toki voitte lähettää palautetta ja ehdotuksia minullekin.

Kiitos!