Eikö kevät tule?
Tuleeko kevät tänä vuonna? Minusta tuntuu, että ei tule, koska on kylmä ilma, kylmiä tuulia ja sataa räntää. Eräällä keskustelupalstalla internetissä luki, että tämän vuoden kesä on kylmin kesä koskaan.
Vastaus:
Kevät on tänä vuonna myöhässä. Aurinko on paistanut usein, mutta ilma on ollut kylmää. Huhtikuun viimeisinä päivinä satoi vielä lunta. Mutta kyllä kevät tulee.
Toivottavasti kesä ei ole kylmä. Minä en luota internetin keskustelupalstoilla kerrottuihin asioihin. Säätä on vaikea ennustaa kovin pitkälle.