Eläke ja yhdessä asuminen
Hei! Olisi yksi kysymys: jos muuttaa yhteen asumaan, niin pieneneekö eläke silloin?
Vastaus: Työkyvyttömyyseläkkeeseen parisuhde ei vaikuta. Jos saat eläkkeensaajan asumistukea, siihen parisuhde voi vaikuttaa.
Hei! Olisi yksi kysymys: jos muuttaa yhteen asumaan, niin pieneneekö eläke silloin?
Vastaus: Työkyvyttömyyseläkkeeseen parisuhde ei vaikuta. Jos saat eläkkeensaajan asumistukea, siihen parisuhde voi vaikuttaa.