Elokuva, tv
Kahtooko Kerttu elokuvia televisiosta?
Vastaus:
Tykkään elokuvien katsomisesta. Katson niitä paljon televisiosta ja välillä käyn myös elokuvateatterissa.
Katsotko sinä elokuvia? Millaisista elokuvista pidät?
Kahtooko Kerttu elokuvia televisiosta?
Vastaus:
Tykkään elokuvien katsomisesta. Katson niitä paljon televisiosta ja välillä käyn myös elokuvateatterissa.
Katsotko sinä elokuvia? Millaisista elokuvista pidät?