Elokuvissa näytteleminen
Hei
Olisi kiva päästä näyttelemään johonkin, jos osaisin englantia. Mutta kukaan ei ole huolinut minua. Onko minussa joku vika oikeasti?
Vastaus:
Hei
Ei sinussa ole mitään vikaa.
Moni haaveilee näyttelemisestä. Se on hieno haave.
Elokuviin on vaikea päästä näyttelemään. Näyttelijät ovat yleensä opiskelleet näyttelemistä monta vuotta.
Onneksi näytellä voi muuallakin kuin elokuvissa.
Kiinnostaako kavereitasi tai tuttujasi näytteleminen? Voisitteko näytellä yhdessä?
Asutko ryhmäkodissa tai asuntolassa? Voisitteko tehdä näytelmän yhdessä ohjaajien ja muiden asukkaiden kanssa?