En uskalla kysyä suoraan
En uskalla kysyä suoraan, jos mua alkaa hävetämään. Mitä sitten, jos joku nainen halua olla sillen toisen naisen kanssa? Jos on ensin ystävystynyt. Mutta en tiedä tietääköhän ne kenen kanssa haluan olla. Mitä se tarkoita?
Vastaus:
Käsitin kysymyksestäsi, että koet olevasi kiinnostunut samasta sukupuolesta. Jos olet ihastunut toiseen naiseen, kysy mitä mieltä hän on kahden naisen välisestä seksistä.
Tutustuminen on tärkeää, ei ehkä kannata heti puhua seksistä. Kun on tutustunut, niin silloin tietää, tunteeko hän samalla tavalla. Sopivan kumppanin löytäminen voi viedä aikaa.
Tunteet ovat tärkeitä myös seksin harrastamisessa, kaikki eivät halua kokeilla pelkkää seksiä. Ensin tykätään, jos kummatkin ovat aikuisia ja sopivat yhdessä seksin harrastamisesta, se on ok.