Ennustaja ja meedio
Hei
Oletko ikinä käynyt ennustajalla tai meediolla? Mitä se ennustaja ennusti sinulle, jos kävit?
Vastaus:
Hei
En ole ikinä käynyt ennustajalla tai meediolla.
Kiinnostavat ennustajat ja meediot sinua?
Hei
Oletko ikinä käynyt ennustajalla tai meediolla? Mitä se ennustaja ennusti sinulle, jos kävit?
Vastaus:
Hei
En ole ikinä käynyt ennustajalla tai meediolla.
Kiinnostavat ennustajat ja meediot sinua?