Eroon alkoholista
Alkoholinkäytön lopettaminen on varmasti hyvä asia. Minä lopetin sen, koska homma meinasi karata käsistä. Oletko sinä koskaan juonut?
Vastaus:
En ole koskaan juonut alkoholia niin, että se olisi aiheuttanut minulle ongelmia. Hyvä, että pystyit lopettamaan alkoholin juomisen, jos se aiheutti sinulle ongelmia!
Eroon alkoholista
Alkoholinkäytön lopettaminen on varmasti hyvä asia. Minä lopetin sen, koska homma meinasi karata käsistä. Oletko sinä koskaan juonut?
Vastaus:
Hienoa, että et enää juo alkoholia, jos se on aiheuttanut sinulle ongelmia. Minä olen juonut aina aika vähän alkoholia. Nykyään en juo juuri ollenkaan. Joskus hyvän ruoan kanssa olen viinilasillisen juonut, mutta siinäpä se.