Halloween ja isänpäivä 2021
Hei
Miten aiot viettää Halloweenia entä isänpäivää? Entä muut lukijat?
Vastaus:
Hei
Suomessa halloweenin viettoon on monta mahdollista ajankohtaa.
Usein halloweenia vietetään lokakuun viimeisenä päivänä eli 31.10.
En vielä tiedä, miten vietän halloweenia. Ainakin laitan ikkunoihin palamaan kynttilöitä.
Isänpäivä on tänä vuonna 14. marraskuuta.
Isänpäivänä teen yleensä hyvää ruokaa ja syön yhdessä perheeni kanssa.
Voisit lähettää tämän kysymyksen myös Minun mielestäni -palstalle. Siellä muut lukijat voivat vastata kysymykseesi.
Pääset lähettämään kysymyksen Minun mielestäni -palstalle tästä linkistä