Hanson-kysymys
Mitäköhän Hansoneille nykyään kuuluu?
Vastaus:
Luin Hanson-yhtyeen fanisivuilta, että yhtye on ollut aika kiireinen viime aikoina.
Hanson suunnittelee isoa kiertuetta, joka alkaa syyskuussa. Ennen kiertuetta bändi pitää kesäloman.
Mitäköhän Hansoneille nykyään kuuluu?
Vastaus:
Luin Hanson-yhtyeen fanisivuilta, että yhtye on ollut aika kiireinen viime aikoina.
Hanson suunnittelee isoa kiertuetta, joka alkaa syyskuussa. Ennen kiertuetta bändi pitää kesäloman.
Miten Natalie tapasi Taylor Hansonin?
Vastaus: Wikipedian mukaan Natalie ja Taylor tapasivat Hansonin keikalla vuonna 2000. Keikka pidettiin Atlantassa, USA:ssa. Yksi Hansonin roudareista eli tekniikasta vastaavasta henkilökunnasta esitteli heidät toisilleen. Natalie ja Taylor menivät naimisiin kahden vuoden seurustelun jälkeen.