Hanson-yhtye Suomeen
Onko totta, että Hanson ei ole ikinä käynyt Suomessa? Milloin Hanson-yhtye tulee Suomeen keikalle?
Vastaus:
Hanson-yhtye on vuonna 1992 perustettu amerikkalainen yhtye. Yhtyeessä laulaa kolme veljestä Isaac, Taylor ja Zack Hanson. Yhtye oli erityisen suosittu 1990-luvulla.
Etsin tietoa internetistä. Sen mukaan yhtye ei ole koskaan esiintynyt Suomessa. Yhtyeellä ei internetin mukaan ole tänä vuonna ollenkaan konsertteja.