Harrastukset ja asuntola
Minusta tuntuu, että minun asuntolassa koko ajan määräillään minun harrastuksia. Haluan harrastaa, mutta minun asuntola kieltää sen minulta tyystin.
Vastaus:
Onpa ikävä tilanne. Tiedätkö, miksi sinulta kielletään harrastus? Jos et tiedä, niin kysy. Sinulla on oikeus itse päättää, mitä harrastat. Ainoa syy minkä keksin, miksi harrastus on sinulta kielletty, on hinta. Jos harrastus maksaa enemmän kuin mihin sinulla on varaa. Kysy, niin asia selviää. Muista, että sinä saat päättää, mitä haluat harrastaa ja mitä et.