Haukkuminen, pilkkaaminen ja uhkaileminen
Minua haukuttiin kehariksi ja uhkailtiin. Pitäisikö mun antaa anteeksi vai mitä?
Vastaus:
Hei
Haukkuminen ja uhkailu on väärin. Uhkailu voi olla myös rikos.
Haluaisitko jutella asiasta? Voisit soittaa Kehitysvammaliiton puhelimeen: 09 348 09 348.
Puhelimeen vastaavat Kehitysvammaliiton työntekijät. Voit jutella heidän kanssaan nimettömänä ja luottamuksellisesti.
Puhelin on auki maanantaisin kello 15-17 ja torstaisin kello 10-12.
Puhelun hinta on normaali matkapuhelinmaksu.