Hunajakahvi
Onko Kerttu juonu hunajalla maustettua kahvia, teetä? Kannattaa kokeilla.
Vastaus:
Hunajalla maustettu kahvi kuulostaa mielenkiintoiselta. En ole koskaan maistanut sellaista. Teetä juon kyllä usein hunajan kanssa.
Onko Kerttu juonu hunajalla maustettua kahvia, teetä? Kannattaa kokeilla.
Vastaus:
Hunajalla maustettu kahvi kuulostaa mielenkiintoiselta. En ole koskaan maistanut sellaista. Teetä juon kyllä usein hunajan kanssa.