Hyvää kesää 2022

Hei Kerttu

Haluan toivottaa sinulle ja muille hyvää kesää 2022.

On ihana kun on jo aika lämmintä.

Sinullahan on kesäloma pian ja silloin en voi laittaa kysymyksiä.

Kerron siten elokuussa, miten minulle kävi sen toimintaterapian kanssa. kun minulla on keskiasteinen kehitysvamma, niin uskon, että saan sen terapian.

Hyvää kesää ja nauti kesästä. Minäkin nautin ja olen mekko päällä koko kesän.

Vastaus

Hei

Kiitos samoin hyvää kesää sinulle!

Toivon että pääset toimintaterapiaan. Kerro tosiaan sitten, kun asia selviää.

Olen töissä heinäkuuhun asti eli ehdit laittaa vielä hyvin kysymyksiä. Minulle voi lähettää kysymyksiä myös loman aikana. Vastaan kysymyksiin sitten elokuussa, kun palaan lomalta.

Ihania kesäpäiviä kaikille!