Isänpäivä
Kumpi näistä on oikein isänpäivä vai isäinpäivä?
Vastaus:
Hei
Virallinen nimi on isänpäivä. Mutta ei ole vakavaa, jos käyttää nimitystä isäinpäivä.
Tänä vuonna isänpäivää vietettiin sunnuntaina 14. marraskuuta.
Kumpi näistä on oikein isänpäivä vai isäinpäivä?
Vastaus:
Hei
Virallinen nimi on isänpäivä. Mutta ei ole vakavaa, jos käyttää nimitystä isäinpäivä.
Tänä vuonna isänpäivää vietettiin sunnuntaina 14. marraskuuta.