Joululahjatoiveet
Hei, mitä toivot joululahjaksi?
Minä toivon joululahjaksi kaikenlaisia.
Vastaus:
Hei
Kiitos kysymästä!
Toivon, että ihmiset saavat viettää joulua yhdessä muiden kanssa.
Mukavaa joulun aikaa kaikille!
Mitä te toivotte joululahjaksi?
Hei, mitä toivot joululahjaksi?
Minä toivon joululahjaksi kaikenlaisia.
Vastaus:
Hei
Kiitos kysymästä!
Toivon, että ihmiset saavat viettää joulua yhdessä muiden kanssa.
Mukavaa joulun aikaa kaikille!
Mitä te toivotte joululahjaksi?