Julkkikset

Hei

Tunnetko sinä ketään, joka on oikeesti kiinnostunut julkkiksista niinkuin minä? Jos tunnet, niin kuka se on? Sillä minä en tunne.

Vastaus:

Hei

En ole varma, ymmärsinkö kysymyksesi oikein.

Millä tavalla olet kiinnostunut julkkiksista?

Tunnen monia ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita julkkisten elämästä. He seuraavat julkkisten elämää esimerkiksi sosiaalisessa mediassa ja lehdissä. Jotkut käyvät myös katsomassa ja tapaamassa julkkiksia erilaisissa tapahtumissa.

Valitettavasti en voi mainita ketään ihmistä nimellä.

Julkkikset

Hei. Miksi sinä uskot tuota Wikipediaa, mitä siellä on. Ties vaikka olisivat keksineet koko jutun omasta päästä?

Vastaus:

Hyvä kysymys!

Wikipedia on tietosanakirja internetissä. Wikipediaan voi kirjoittaa kuka tahansa.

Sanomalehti Helsingin Sanomat selvitti, voiko Wikipediaan luottaa eli ovatko siellä kerrotut asiat totta.

Selvityksen mukaan Wikipediassa on vain vähän asiavirheitä.

Minä tosiaan hyödynnän Wikipediaa vastauksissani. Mutta en luota pelkkään Wikipediaan vaan tarkistan asiat ja etsin lisää tietä myös muualta.