Kaalikeitto diettiruokana
Onko kaalikeitto hyvää diettiruokaa?
Vastaus: Kyllä kaalikeitto voi olla hyvää diettiruokaa. Älä kuitenkaan lisää siihen rasvaista jauhelihaa. Itse en kylläkään tykkää syödä kaalikeittoa viikkotolkulla. Entäs sinä?
Onko kaalikeitto hyvää diettiruokaa?
Vastaus: Kyllä kaalikeitto voi olla hyvää diettiruokaa. Älä kuitenkaan lisää siihen rasvaista jauhelihaa. Itse en kylläkään tykkää syödä kaalikeittoa viikkotolkulla. Entäs sinä?