Kaikki synnit 2. kausi
Mahtavaa kun Kaikki synnit 2. kausi tulee Yle Areenaan 4.7.
1. kausi oli aika kauan pois Yle Areenasta, mutta nyt se on tullut takaisin.
Tiedätkö milloin tulee Kaikki synnit 1. kausi dvd:nä.
Vastaus
Hei
Yritin etsiä netistä tietoa siitä, milloin Kaikki synnit -sarjan 1. kausi julkaistaan dvd:nä. Valitettavasti en löytänyt tietoa.
Mutta hyvä juttu, että voit katsoa 1. kauden nyt Areenasta, jos haluat.