Kallista
Moi Kerttu. Vaipat ovat nykyään aika kalliita. Joudun ostamaan kohta taas vaippoja. Odotan toista lasta. Mun eka lapsi käy jo potalla. Hän on jo niin iso tyttö, ettei hän enää käytä vaippoja.
Vastaus:
Moi. On totta, että vaippoihin menee paljon rahaa. Kertakäyttöisten vaippojen lisäksi on olemassa kestovaippoja. Kestovaipat ovat kalliimpia kuin kertakäyttöiset vaipat. Mutta samaa kestovaippaa voi käyttää monta kertaa.